• iOsGG.com
  • First and foremost, Welcome to our forum! Read the rules after you registered!
Cz1993

PUBG MOBILE By Tencent Mobile v0.11.5 [No Recoil]+[X-Ray]+[Cheat Engine]+[Anti Ban] [New Hack] [V5]

11,858 posts in this topic

2 hours ago, Primo said:

Nếu bạn nói rằng điều đó chỉ có nghĩa là bạn không biết chuyện gì đang xảy ra với trò chơi vào lúc này. Tuy nhiên, đừng mua Vip chỉ cho Pubg. Ngoài ra nếu bạn muốn xem ý kiến của anh ấy, hãy kiểm tra trạng thái của anh ấy.

Xe tang

1 minute ago, Moe4421 said:

Trong khi tôi đồng ý với mọi lời bạn nói. Tôi chỉ không thích việc bạn cứ nói rằng đừng mua vip chỉ vì pubg thôi Tôi có thể đảm bảo với bạn 95% thành viên ở đây chỉ vì pubg. Tại sao bạn nghĩ rằng CZ cứ làm phiền với trò chơi ngu ngốc này? Vì đó là nơi mà tất cả tiền đến từ. Tôi sẽ đặt cược cho bạn 1000 đô la ng** (inappropriate word) bây giờ, nếu CZ quyết định không thực hiện hack pubg nữa, IOSGG sẽ là một trang web chết chóc. Sự thật ..

Don't be too nervous

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Moe4421 said:

While I agree with every word you say. I just don’t like the fact that you keep saying “don’t buy vip just for pubg” I can assure you 95% of the members are here just for pubg. Why do you think CZ keeps bothering with this stupid game? Cause that’s where all the money coming from. I’ll bet you $1000 right now, if CZ decides not do pubg hacks anymore, IOSGG will be a walking dead site. Facts..

You are wrong. 

Its not 95% bro... it’s 99%!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • May you like

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.