• iOsGG.com
  • First and foremost, Welcome to our forum! Read the rules after you registered!
Cz1993

PUBG MOBILE - METRO ROYALE v1.1.0​​​​​​​ [No Recoil/Spread]+[X-Ray Slider]+[Anti Ban] [iOSGG Menu] [V1.3]

8927 posts in this topic

9 minutes ago, 9host said:

@Cz1993 I don’t know how you guys run this forum like we pay for a service which never works, of course as you guys advertise this website is not only for pubg hack but can you tell me any other hack that works as well as all the certificates are revoked. And we are being scammed for something which works once a month for 15 days and 15 days we have to wait for nothing and no update from anyone else other than you.. If you provide some information or compensate in some other way for time we lose would be great too. Thank you.

Fr ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello, we need at least existing support and solutions to problems. How do I compensate for the new subscription? I will not benefit from it for anything and every day that passes is wasted on me. I paid an amount for it. This is my second subscription and the same problem. I subscribe, then comes a day or ten minutes ban. There must be compensation for The damage is supposed to have support, at least to reassure the subscribers with you, the sh!to have 24 support and reassure their subscribers here we need the same thing we need someone who informs us what is happening and if there are problems he tells us we do not want such a ban and we do not know and the developer does not know anything and we were not informed of anything Only it is too late .

Thank you. Wait for the developer’s response.... :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, 9host said:

امين لا أعرف كيف تديرون هذا المنتدى كما ندفع مقابل خدمة لا تعمل أبدًا ، بالطبع لأنكم تعلنون أن هذا الموقع ليس فقط من أجل اختراق pubg ولكن هل يمكنكم إخباري بأي اختراق آخر يعمل بالإضافة إلى جميع تم إبطال الشهادات. ويتم خداعنا لشيء يعمل مرة واحدة في الشهر لمدة 15 يومًا و 15 يومًا ، يتعين علينا انتظار لا شيء ولا تحديث من أي شخص آخر غيرك .. إذا قدمت بعض المعلومات أو عوضت بطريقة أخرى عن الوقت الذي نخسره سيكون رائعًا أيضًا. شكرا لك.

We are waiting for the developer’s response

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, 6a3wn said:

Xin chào, chúng tôi cần ít nhất hỗ trợ hiện có và giải pháp cho các vấn đề. Làm cách nào để bù đắp cho đăng ký mới? Tôi sẽ không hưởng lợi từ nó cho bất cứ điều gì và mỗi ngày trôi qua đều lãng phí đối với tôi. Tôi đã trả một số tiền cho nó. Đây là lần đăng ký thứ hai của tôi và cùng một vấn đề. Tôi đăng ký, sau đó sẽ đến một ngày hoặc mười phút cấm. Phải có bồi thường thiệt hại cho những thiệt hại đáng lẽ phải có sự hỗ trợ, ít nhất là để trấn an những người đăng ký với bạn, sh! Để có 24 hỗ trợ và trấn an những người đăng ký của họ ở đây chúng ta cần điều tương tự là chúng ta cần một người thông báo cho chúng ta những gì đang xảy ra và nếu Có những vấn đề mà anh ấy nói với chúng tôi rằng chúng tôi không muốn có lệnh cấm như vậy và chúng tôi không biết và nhà phát triển không biết bất cứ điều gì và chúng tôi không được thông báo về bất cứ điều gì Chỉ có điều là đã quá muộn.

Cảm ơn bạn. Chờ phản hồi của nhà phát triển .... :(

Do you see the forum's rules about buying VIPs?  or persevere bro?

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • May you like

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.