• iOsGG.com
  • First and foremost, Welcome to our forum! Read the rules after you registered!
Cz1993

PUBG MOBILE By Tencent Mobile v0.11.5 [No Recoil]+[X-Ray]+[Cheat Engine]+[Anti Ban] [New Hack] [V5]

11,858 posts in this topic

Dear @ Cz1993 Did you know that we are annoyed because of the problems that get to the site, we share the months and we only play a week or more and the rest of the days and the solution and waiting with the solution!

@Cz1993

My dear brother, why are you the only one who defies his testimony while the other developers are not defying their martyrs?

@Cz1993

My brother why these problems all the time why not solved radically???

السلام عليكم 

ياجماعه صار مشكله قويه جدا بعد التحديث الجديد انك ماتقدر تدخل بحساب اقل من لفل 30 مع اخوياك في اللعبه يعني اللي جاه باند على حسابه الرئيسي ينسى يلعب مع اخوياه ??

@Cz1993

My friend why make us feel uncomfortable here?

1 minute ago, raid58 said:

السلام عليكم 

ياجماعه صار مشكله قويه جدا بعد التحديث الجديد انك ماتقدر تدخل بحساب اقل من لفل 30 مع اخوياك في اللعبه يعني اللي جاه باند على حسابه الرئيسي ينسى يلعب مع اخوياه ??

انا اقل من ثلاثين واللعب معاهم طبيعي

Edited by khaledsayer

2 minutes ago, khaledsayer said:

@Cz1993

My friend why make us feel uncomfortable here?

انا اقل من ثلاثين واللعب معاهم طبيعي

انا دخلت مع اخوياي قبل شوي واحد لفله 62والثاني 45 وكنا بندخل كلاسيك وطلع لي رساله ان المضيف مستواه اقل من 30 

4 minutes ago, RaeedMohammed said:

اقول ورا ماتاكل زق امك ي شرذمه وتمص زب ابوك وتسكت ي ولا فكرت اللي تفكر فيه ي متطفل لو ابي متابعين ماقلت كلموني خاص اقلها قلت ضيفوني باي مواقع تواصل  ثاني شي الهاك توني اعرفه عن طريق السيديا واخدم اللي عنده سيديا بدال ما ينتظر المطورلاتسوي ع مخي داخل بنياتي لا ازرق يوزرك بفقحتك 

هههههههههه بطل حبي لو اصيدك والله لربط سكسوكت اللي رازه فيها عرض بجزمتي ولفبك الحاويات حاويه حاويه يامتطفل ولك لسانك اوصخ من ...... مشكله والله اوصخ اللساني ع نوعيه فاشله مثلك 

Just now, A3dam said:

هههههههههه بطل حبي لو اصيدك والله لربط سكسوكت اللي رازه فيها عرض بجزمتي ولفبك الحاويات حاويه حاويه يامتطفل ولك لسانك اوصخ من ...... مشكله والله اوصخ اللساني ع نوعيه فاشله مثلك 

1 minute ago, A3dam said:

شباب عطوه عظم خلوه يسكت هههههه

5 minutes ago, A3dam said:

الضحكه اللي ماعرف يرد ههههه نم نم لا تدوش روسنا

Guest
This topic is now closed to further replies.

• May you like

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.